rotate background

Projekty unijne

 

Tytuł projektu:

Wdrożenie innowacji produktowej i biznesowej w ARGO Sp. z o.o. poprzez wykorzystanie procesów wzorniczych.

 

Opis działań:

Przedmiotem projektu jest:

  1. PRZEPROWADZENIE AUDYTU WZORNICZEGO obejmującego całościową analizę działalności firmy pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych z uwzględnieniem ekoprojektowania (częścią audytu była analiza wzornicza przedsiębiorstwa Argo w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, oraz zdefiniowania kluczowych w kontekście beneficjenta trendów branżowych, stosowania zasad ekoprojektowania), analiza potrzeb w zakresie zarządzania wzornictwem, analiza oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Argo
  2. OPRACOWANIE STRATEGII WZORNICZEJ zawierającej rekomendacje w zakresie dalszych działań związanych ze stosowaniem wzornictwa w firmie
  3. Wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej obejmujących:
    1. WPROWADZENIE DO OFERTY autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM zintegrowanych z systemami SMART HOME
    2. Wprowadzenie nowych procesów biznesowych bezpośrednio związanych z wdrożeniem autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM
      zintegrowanych z systemami SMART HOME

 

Grupy docelowe:

Odbiorcami rezultatu projektu będą:

      1. Specjalistyczne firmy budowlane
      2. Firmy z branży instalacji okien
      3. Konsumenci gotowi zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości poruszający się w wyższej półce cenowej (osoby, które poszukują produktów wysokiej jakości oraz atrakcyjnych wzorniczo).
      4. Architekci
      5. Generalni wykonawcy
      6. Inspektorzy nadzoru
      7. Kierownicy budowy
      8. Inwestorzy budowlani
      9. Deweloperzy
      10. Firmy remontowo-budowlane
      11. Osoby ze szczególnymi potrzebami, w tym:
        1. Osoby o ograniczonej sprawności ruchowej
        2. Osoby o różnym wzroście
        3. Osoby słabowidzące i niewidome

 

Cel projektu:

Wdrożenie zaleceń Strategii Wzorniczej, w tym uruchomienie produkcji produktów dotychczas nie wytwarzanych w Argo tj. autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM zintegrowanych z systemami SMART HOME

 

Planowane efekty:

– autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM zintegrowanych z systemami SMART HOME
– rozszerzenie portfolio produktów
– zwiększona rentowność ARGO dzięki pozyskaniu nowych źródeł przychodu, wejściu na nowe rynki i kierowaniu oferty do nowej grupy odbiorców
– zmiana pozycjonowania firmy oraz rozpoznawalności produktów Argo
– budowa marki i tożsamości dzięki opracowaniu i opisaniu wytycznych dla pełnej identyfikacji wizualnej
– zwiększenie poziomu wykorzystywania wzornictwa w przedsiębiorstwie
– zmiana pozycjonowania firmy oraz rozpoznawalności jej produktów
– zwiększenie dynamiki rozwoju dzięki świadomemu zastosowania wzornictwa
– możliwość budowania relacji B2B

 

Wartość projektu:

2 519 532,00 PLN

 

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:

1 490 640,00 PLN

 

#FunduszeUE

#FunduszeEuropejskie