Tytuł projektu:
Wdrożenie innowacji produktowej i biznesowej w ARGO Sp. z o.o. poprzez wykorzystanie procesów wzorniczych.
Opis działań:
Przedmiotem projektu jest:
- PRZEPROWADZENIE AUDYTU WZORNICZEGO obejmującego całościową analizę działalności firmy pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych z uwzględnieniem ekoprojektowania (częścią audytu była analiza wzornicza przedsiębiorstwa Argo w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, oraz zdefiniowania kluczowych w kontekście beneficjenta trendów branżowych, stosowania zasad ekoprojektowania), analiza potrzeb w zakresie zarządzania wzornictwem, analiza oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Argo
- OPRACOWANIE STRATEGII WZORNICZEJ zawierającej rekomendacje w zakresie dalszych działań związanych ze stosowaniem wzornictwa w firmie
- Wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej obejmujących:
- WPROWADZENIE DO OFERTY autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM zintegrowanych z systemami SMART HOME
- Wprowadzenie nowych procesów biznesowych bezpośrednio związanych z wdrożeniem autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM
zintegrowanych z systemami SMART HOME
Grupy docelowe:
Odbiorcami rezultatu projektu będą:
- Specjalistyczne firmy budowlane
- Firmy z branży instalacji okien
- Konsumenci gotowi zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości poruszający się w wyższej półce cenowej (osoby, które poszukują produktów wysokiej jakości oraz atrakcyjnych wzorniczo).
- Architekci
- Generalni wykonawcy
- Inspektorzy nadzoru
- Kierownicy budowy
- Inwestorzy budowlani
- Deweloperzy
- Firmy remontowo-budowlane
- Osoby ze szczególnymi potrzebami, w tym:
- Osoby o ograniczonej sprawności ruchowej
- Osoby o różnym wzroście
- Osoby słabowidzące i niewidome
Cel projektu:
Wdrożenie zaleceń Strategii Wzorniczej, w tym uruchomienie produkcji produktów dotychczas nie wytwarzanych w Argo tj. autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM zintegrowanych z systemami SMART HOME
Planowane efekty:
– autorskiej kolekcji ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE DRZWI i OKIEN STALOWYCH w standardzie PREMIUM zintegrowanych z systemami SMART HOME
– rozszerzenie portfolio produktów
– zwiększona rentowność ARGO dzięki pozyskaniu nowych źródeł przychodu, wejściu na nowe rynki i kierowaniu oferty do nowej grupy odbiorców
– zmiana pozycjonowania firmy oraz rozpoznawalności produktów Argo
– budowa marki i tożsamości dzięki opracowaniu i opisaniu wytycznych dla pełnej identyfikacji wizualnej
– zwiększenie poziomu wykorzystywania wzornictwa w przedsiębiorstwie
– zmiana pozycjonowania firmy oraz rozpoznawalności jej produktów
– zwiększenie dynamiki rozwoju dzięki świadomemu zastosowania wzornictwa
– możliwość budowania relacji B2B
Wartość projektu:
2 519 532,00 PLN
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:
1 490 640,00 PLN
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie